Ενημέρωση για τις ‘’επισφαλείς μορφές ’’ του υποτίθεται καθαρού.

Ενημέρωση για τις ‘’επισφαλείς μορφές ’’ του υποτίθεται καθαρού.

Ο στόχος της ενημέρωσης είναι η ανάδειξη της κατάστασης, με τις ‘’επισφαλείς μορφές ’’ του υποτίθεται καθαρού,  όπου χαρακτηρίζει τον τρόπο με το όποιο αντιμετωπίζεται η στοιχειώδης προαγωγή καθαριότητας και υγιεινής, ακόμα και σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες.

Σε μια περιήγηση σας στο διαδίκτυο, για να ενημερωθείτε πως μπορείτε να καθαρίσετε  στρώματα, σαλόνια ή μοκέτες-χαλιά , θα δείτε να αναδιπλώνονται  βιολογικοί καθαρισμοί ή βιοκαθαρισμοί  στρωμάτων, σαλονιών και μοκετών-χαλιών με πρακτικές παραπλανητικών διαφημίσεων – ανακοινώσεων. Πρώτον φουσκώνουν τις τιμές, για να κάνουν μετά ‘’εκπτώσεις στην υγεία’’ των καταναλωτών  και στην συνεχεία τους συνιστούν σε τακτά χρονικά διαστήματα , να κάνουν  τον επόμενο ‘’στεγνό βιολογικό καθαρισμό’’ σε στρώματα , καναπέδες, καρέκλες, μαξιλάρια κ.λ.π. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή με διασταυρώσεις, για την αποτελεσματικότερη προάσπιση και διαφύλαξη της περιουσίας σας, γιατί πίσω από τις φτηνές τιμές κρύβονται πολλά που δεν φαίνονται και δεν γίνονται, αλλά πολύ περισσότερο, η επικινδυνότητα της επιμόλυνσης στους εσωτερικούς χώρους.

Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι επαγγελματίες σε τομείς καθαριότητας και υγιεινής, θα ήταν τόσο ‘’ανεύθυνοι’’ ώστε να προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την άγνοια των καταναλωτών , θέτοντας  σε κίνδυνο την ίδια τη ζωή τους, στον βωμό της ακόρεστης ανθρώπινης πλεονεξίας και του αλόγιστου οικονομικού κέρδους. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιώ τη λέξη “υποτίθεται”, διότι όλοι πλέον γνωρίζουμε ότι το «υποτίθεται καθαρό» είναι πιο επικίνδυνο από το βρόμικο, έτσι ώστε η σύνδεση της ‘‘επιβάρυνσης των εσωτερικών χώρων με την υγεία’’ να προβληματίζει, όχι μόνο γιατί γίνεται επικίνδυνη απέναντι στους συνανθρώπους μας και το περιβάλλον, αλλά και πιο δαπανηρή.

Από την άλλη, αφού ‘’κυκλοφορούν ανάμεσα μας’’,  θα πρέπει η ενημέρωση, για πρόληψη απέναντι στην εσωτερική επιμόλυνση, να λειτουργεί πάντα ως προτεραιότητα έναντι του ελέγχου, με τον πήχη ‘‘υπερβολικά ψηλά’’, μιας και οι πληγές «Υγειονομικής σημασίας» έχουν εξαπλωθεί σε όλα τα «κοινωνικά επίπεδα».

Η Διαφορετικότητα μεταξύ των παρεχομένων υπηρεσιών για “καθαρούς εσωτερικούς χώρους” απέναντι στην υγιεινή διαβίωση, δίνει τη δυνατότητα ανάδειξης της πραγματικότητας, ώστε να ανακαλύψτε και ‘σεις τις καινοτόμες Bio-εφαρμογές διαχείρισης των εσωτερικών χώρων. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ως καταναλωτές ότι,  ή διαδικασία των υπηρεσιών με απορρύπανση, αναζωογόνηση και εξυγίανση ενός χώρου, αναπτύχθηκε για να αντιμετωπίσει τις ανάγκες εξάλειψης αλλά και ελαχιστοποίησης της εκ νέου ανάπτυξης εστιών μόλυνσης, χωρίς την αβεβαιότητα της επισφάλειας ως προς την επαναφορά του σε άριστη κατάσταση λειτουργίας.

Στο σύνολό τους τα παραπάνω αναγραφόμενα καταρρίπτουν τον ισχυρισμό ότι,  η ‘Τιμή πρέπει να  είναι το βασικό κριτήριο επιλογής’’  για την επιλογή ενός επαγγελματία , στους τομείς καθαριότητας και υγιεινής των εσωτερικών χώρων.  Πρέπει λοιπόν οι καταναλωτές να εμπιστεύονται καινοτόμες  εταιρείες- επιχειρήσεις που επενδύουν σε ανθρώπινο δυναμικό, μηχανολογικό εξοπλισμό, τεχνογνωσία και Πιστοποίηση Επαγγελματικών Προσόντων για την προστασία της Υγείας – Περιουσίας – Περιβάλλοντος.

Φροντίζουμε, ώστε να υπάρχει απόλυτη καθαριότητα για την ασφαλή υγιεινή των χώρων σας .
Ποτέ δεν ξεχνάμε ότι "η ημιμάθεια είναι χειρότερη από τη αμάθεια".
Είναι πλέον καιρός να μην ξεχνάμε ότι και " το υποτίθεται καθαρό είναι πιο επικίνδυνο από το βρόμικο".

Μια λεπτομερής εξέταση των ''προβλημάτων'' ,βοηθά ώστε να αιτιολογηθούν οι υποψίες που υπάρχουν και να εντοπισθούν οι αιτίες. Δεν χρειάζονται φόβοι και πανικός σε κάτι που μπορούμε να εντοπίσουμε τις αιτίες ώστε να βελτιωθούν αλλά και να εξαλειφθούν τα προβλήματα.

Οι εφαρμογές νέων τεχνολογούν βοηθούν ώστε να εξασφαλιστεί  ένα ποιοτικά καλύτερο περιβάλλον στους εσωτερικούς χώρους. Για την επιτυχία τους  χρειάζεται μια πλήρης λειτουργικότητα με ευαισθησία, υψηλές προδιαγραφές ακεραιότητας και κοινωνικής συμπεριφοράς, με τηρούμενο πάντα το "απόρρητο της καθαριότητας". Δεν πρέπει να γίνετε ο καταναλωτής  το μέσο προβολής, ο δε επαγγελματικός σας χώρος "εμπορικό κέντρο επιδείξεων", αντί  να προβάλλετε η προστιθεμένη αξία που δίνεται στον αναβαθμισμένο περιβάλλοντα χώρο. 

Πληροφορίες μπορείτε να μας ζητήσετε με ένα email στο info@klintec.gr η να καλείτε στο τηλέφωνο 2104829839, 6932245887

Ιωάννης Βγενής
Cleaning Advisor

Πηγή: http://cleaningnews.gr/?p=9959 

http://katharomania.gr/?p=3864

Αρθρογραφεί ο/η
Green Mite Clean